det blev nåt fel...

med förra inlägget... hela texten som jag skrev, kom inte med på bloggen igår - knasigt..

sex dagar kvar tills det bär iväg mot varmare breddgrader, nämligen thailand! åh vad vi längtar dit som tusan. sol+värme!!
igår fick vi veta att min mamma, hasse, mormor & leevi ska också till thailand två dagar efter vi åkt. vi ska komma ner till dom i phuket o sova där 1-2 nätter, skoj!

några bilder från london;


det finns mera bilder på bilddagboken, kolla dit & kommentera gärna :) jag har gästlösenord där, om ni vill kolla mer på bilder så fråga mig om ni vill ha gästlösenord. ska lägga upp mera bilder där sen imorgon.

vi har haft toppen wknd i london, underbart väder. det är vår nu där, runt 8-12 grader varmt men på kvällar var det kallt.
när vi kom hem tillbaka från london då klagade jag lite om kylan i sverige men jag tänkte "håll käften och ska inte klaga nåt om det för vi åker snarttill thailand"  hehe :) men nu har snön äntligen smält här och det börjar bli lite varmare, sköönt!

vad vi gjorde i london - bara en massa gå o gå o gå!!!! gick ut från hotellet vid halv tio på morgonen och kom hem vid halv tolv på nätter i tre dagar i rad. gissa hur trötta vi var när vi kom hem från london. pi helt slutkörd!! ömma fötter och träningsvärk i benen. men värt det!
madame tussauds, trafalgar, piccadilly square, oxford street, london eye, big ben, tower bridge, starbucks, bowling, restaurangar, öl, vin, buckingham palace, röd buss, hyde park, sitta o njuta av sol, pussas, cachejakt, promenad, fotografera, titta på blommor, ekorrar & folk..

mamma & hasse - TACK för julklapp-resan till london!! <3


Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa, fixade bloggen nyss. Kul och skriva av sig ibland, får se hur länge jag är aktiv med den. :D

Ja, har hunnit bra med planeringen, det är bara kul. Men det är en del saker kvar att göra, som alltid :) men kul ska det bli!!

Ha det underbart i Thailand nu ni! Kram

Postat av: Pernilla

Fina bilder, Ja det är goda frukost.. :)..

2009-03-16 @ 21:20:24
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Marina

Fina bilder med er nya kamera! Märks skillnad jämfört med en vanlig digitalkamera. Härligt med vår i London och ni ser äckligt pigga och fräscha ut! ;P jag e avis. Sitter inne med två sjuka ungar och känner mig noll fräsch. Haha. Har inte varit inne i din bdb. Har inte lösenordet. Grr. Måste få så jag får se fler bilder! Hihi. KRAM

2009-03-17 @ 09:57:20
Postat av: Affi

Håller med Marina om att ni ser pigga och fräscha ut!:-) Bilderna blev riktigt bra. Jag vill gärna titta på flera bilder så om det är ok så vill jag gärna ha gästlösenordet. Kramar!

2009-03-18 @ 21:09:03
Postat av: sofiaw

jag köpte den på h&m... finns vit också :) dne är så skönt att ha på sig! :) tack för tipset ang jackan! pusss!

2009-03-19 @ 09:06:47
URL: http://wiksofia.blogg.se/
Postat av: Cami

tack :) det är kul att leka lite med php



puss

2009-03-19 @ 12:53:48
URL: http://misscami.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jaa, om jag någon gång kommer förbi Sthlm eller någonting så tar jag gärna bilder på dig :)

2009-03-20 @ 21:29:47
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: sandra

härliga bilder! bilderna känns bara SÅ london :) ser fram emot bilderna från thailand när ni väl har varit där :)

2009-03-21 @ 22:14:51
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback