maestro

igår var jag där med mina underbara tjejer och åt pizza. satt där i typ nästan tre timmar och snackade. känns som det va evigheter vi sågs sist för vi bara pratade ur oss. kul och mysigt! :)

vaknade kl åtta i morse, kunde inte somna om... edward vaknade precis nu så jag gör honom sällskap nu.
idag ska vi bara ta det lugnt, träna core och promenera i södermalm samt leta efter caches ;) ev bio ikväll..
längtar till lön då blir man rikare igen :) är ganska fattiglapp nu....

ha en superskön helg!

Kommentarer
Postat av: Cami

jaa blev mätt men jag åt inte allt. pappa åt trerätter och han hjälpte äta lite av min mat :D



ja ska ta bilder när det är klar :)



ha en mysig helg pusss

Postat av: Askungen

Alltid härligt med kvalitetstid med tjejpolarna! :)

2009-01-18 @ 09:04:33
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback