god fortsättning på det nya året & bloggtorka

nu har vi äntligen fått tillbaka laptop efter en och halv månad.
vet några frågade när jag ska uppdatera blogg igen men just nu är det bloggtorka här, har ingen lust att skriva nåt vettigt nu men lovar att jag kommer tillbaka nån gång. så länge kommer jag säkert att lägga upp några bilder här så ni kan fortfarande hänga med mitt vardags liv. ;) självklart läser jag fortfarande era blogg och ger kommentar också.
men hur som helst hoppas jag att ni haft bra jul o nyår. själv var jag hemma hos min mamma och firade julafon hos min lillebror, jättemysigt. fick många bra klappar, en av de bästa är att jag och edward fick en weekendresa till london tillsammans med min lillebror och hans tjej, från min mamma och hasse. det sker i slutet av februari. ca två och en halv vecka efter det bär det iväg till thailand. ser fram emot det mycket nu!
nyår - på dagen var jag och edward ute på cachejakt som vanligt och hittade 18 caches på två och en halv timme. var helt slut när vi kom hem med värk i benen. vädret var såå härligt o soligt max! vilade oss ett par timmar innan vi åkte till gamla stan och åt på en jättemysig restaurang. goda mat där! därefter gick vi till slussen och tittade på fyrverkerier. sen hem o soova! en jättemysig och lugn nyårsafton blev det för oss.

önskar er ett bra 2009 med en massa av kärlek, lycka och skratt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mysigt ni har haft..

Ja det är ny katalog och det kan du kolla på
www.hm.se också för det finns där också.

Tack önskar er också ett bra år 2009 :).

Krama

2009-01-03 @ 21:32:36
URL: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback