dagens

Humör: glad även om magen och ryggen värker lite då o då.
Gjort: åt frukost på jobbet och var på ett möte.
Planer: snart ut med elever i det härliga vädret och promenera samt hänga upp mesklockor som eleverna gjort själv igår, i trädet.
Ser på: skärmen.
Lyssnar på: tystheten.
Läser: det jag skriver.
Dricker: vatten.
Äter: inget just nu.
Bästa: att jag ska träffa mina tjejer efter jobbet.
Sämsta: jag glömmer min lypsyl hemma :( ( vet att det är inte världen men ändå ;) hehe ) och det värker i magen just nu, suck...
Väder: blå himmel och S O L :)

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: natty

nej du kan äta som vanligt ;) men du borde tänka på att inte dricka alkohol. eller kaffe/ te där finns koffein.. ja allt gifter ska man undvika undder tiden...annars är det ingen nån ide att ta detox :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback