två finaler

som visas på tv ikväll. top model och so you think you can dance.
top model hejar jag på whitney. det är första gången nu att en mullig kvinna som kommer långt i ända fram till finalen. heja heja!
tror det blir anya som vinner. hon är också vacker och fatima, nää..
so u think u can dance - alla fyra dansare är lika bra o duktiga men jag föredrar twitch och katee lite mer än de två andra.

till helgen skulle jag passa min brorson T medan brorsan o W flyttar från en trea till en femma. barnen får varsitt rum, vilket uppskattar dom säkert väldigt mycket. :)
fick veta idag att T är jättesjuk :( min mamma får ta hand om honom istället.
mina planer med T i helgen är att vi skulle gå på junibacken och skansen. men det blir inget med det. så fort T blir frisk igen då tar jag med honom dit. :)

nu blir jag ledig i hela helgen så passa på att träffa kompisar och göra nåt kul ihop. sugen på bowling! vet att jag tjatat om det och hoppas det blir av snart? :P
hoppas oxå på ett bra o fint väder då ska jag o edward gå ut o leta efter caches.
ev jobba på sön o kolla på iby match.

dags nu att lyfta upp rumpan ur sköna soffan och byta om till träningskläder. sen dra till v-torpshallen o löpa.

/dessi


Kommentarer
Postat av: sofiaw

jag tror tyvärr att fatima vinner...:S

Postat av: natty

hihi spindelmördare vi ;) klart får du fråga :) jag vill 17 kg ska tas bort!.. nä 16 kg nu ;) hihi hoppas du fortsätter och uppdatera!!

2008-10-01 @ 19:42:43
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback