örebro

åker dit idag efter jobbet med edward. lite skönt att komma lite bort från storstaden. 
det blir födelsedagsfirande för edwards storasyster o hennes son imorgon.
äntligen får vi också träffa edwards yngsta syskonbarn, som är bara 1 mån gammal. blir nog roligt o mysigt att träffa henne. :) cache-letande blir det garanterat också :D

på söndag blir det 1 årsdag för mig o edward! ofattbart att förstå det har snart gått ett hela år, minns fortf tydligen hur vi träffades o när han kom hem till mig första gången. var sååå himla nervös när jag åkte o mötte honom i t-centralen. trodde aldrig jag skulle klara/våga det.. hehe :D det har varit ett underbart år med honom o jag ser fram emot många många års äventyr o upplevelser tillsammans med dig.
om ca två veckor blir vi sambo, skönt att ha dig heltid hos mig snart hehe :D

 Min säris ;) jag älskar dig förbaskat så mycket!!

ha en mysig helg än vad ni gör!


Kommentarer
Postat av: sarah o linus

Grattis till era 1 årsdagen på söndag! =) Ha en riktigt underbar dag! och grattis till att ni ska bli sambos ;) Kram

2008-10-10 @ 16:33:21
Postat av: nea

härligt inlägg o underbar bild. jag är sååå glad att du har din edward!!! jag ser att ni verkligen gör varandra så lyckliga!!! hoppas ni får många många många år till tillsammans. me love u always. puss

Postat av: piggelin

Åh vad sött!

Snart ett år? vad kul! Hur ska ni då fira ettårsdag? kram!

2008-10-10 @ 22:35:57
URL: http://dansarengirl.blogg.se/
Postat av: natty

åh kul!! grattis till ettårdagen! ja e också nyfiken på hur ni ska fira dagen? :)

grattis också till ni ska bli sambo! kram

2008-10-11 @ 08:07:20
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: jennifer

Grattis till er ettårsdag..:D ärligt, jag trodde aldrig att du va såå nervös eller blyg.. hörde fr nån att du va såå blyg o nervös där emd edward..jag blev förbånad..o tänkte att du e sån.kunde inte tro det.. Ni e så söta ihop tycker jag..:D ja hoppas ni håller tsm i många år och får uppleva massor anant som du skrev.. :)

Grattis än en gång.. :)

2008-10-11 @ 13:15:26
URL: http://metrobloggen.se/sveannifer
Postat av: therese holm

Grattis till ert ett årsdagen även kul att ni ska bli sambo=)

Vårda ert kärlek och rädda om er!



kram från Tess

2008-10-11 @ 20:37:51
URL: http://delfin79.blogg.se/
Postat av: Sofia

grattis för ettårsdag! Tiden rusar iväääg men det har känts som det har alltid varit ni två: )

2008-10-13 @ 16:01:57
URL: http://bombo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Love it bild..

2008-10-14 @ 09:44:55
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Oj snabbt, grattis efterskott på 1 årsdag..

2008-10-14 @ 09:45:15
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Mari-Anne

Jättefin bild! Grattis till ert 1 årsdag! Stor kram till er båda två!

2008-10-14 @ 12:41:05
Postat av: dessi

till mari-anne: kul att du läser här också. :) tackar! hur är det och vad gör du nu för tiden? pi väldigt längesen man såg dig sist!! kramar

2008-10-14 @ 13:52:58
URL: http://denisegirl.blogg.se/
Postat av: Mari-Anne

Jo det är fint med oss! Jag är fortfarande mammaledig, åter till jobbet i januari! Nu håller vi på och renoverar radhuset som vi köpte i fjol :) Tiden går fort nu när man har barn :) Hur är det med dig själv? Du ser att må jättebra och är lycklig.. Kram å dej!

2008-10-14 @ 18:09:22
Postat av: dessi

till mari-anne: hur gammal är pojken, vidar heter han? jaså har ni köpt radhus, vart? kul o grattis i efterskott till huset :D jodå, allt är bra med mig. jobbar fortf på manillaskolan. ska ni komma o kolla på futsal turnering i örebro nu i helgen? jag ska dit. kram!

2008-10-15 @ 12:10:36
Postat av: ida lmh

åhh redan 1år tillsammans! tiden går pi fort! jaa men grattis! härligt...jag är glad för er skull! syns att du är så lycklig osv med honom..glad :)

(när vi ses!!!??) hoppas snart! ihihi..

grattis igen...pusskramm lmh

2008-10-16 @ 11:09:12
Postat av: Anonym

åhh redan 1år tillsammans! tiden går pi fort! jaa men grattis! härligt...jag är glad för er skull! syns att du är så lycklig osv med honom..glad :)

(när vi ses!!!??) hoppas snart! ihihi..

grattis igen...pusskramm lmh

2008-10-16 @ 11:09:53
Postat av: dessi

till ida: tack ;) ja, det är svårt att hitta en tid tillsammans som passar oss att ses.. hopaps det blir av snart!! krampuss

2008-10-16 @ 12:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback