höstlovet mot slutet

hela veckan går sjukt fort. tack vare mycket aktiviteter på jobbet som gör att dagarna bara flyter på men samtidigt var jag också ibland seg på jobbet pga vädret tror jag. VILL HA MYCKET SNÖ nu så att det blir ljust ute! :) det är också mysigt att se snö falla in ute medan man är inne o myser med edward lr kompisar. dricka varm choklad lr te o äta kladdkaka! :P + tända en massa ljus!!! pi hög mysfaktor lr hur?

igår efter jobbet tränade jag med nea o tanja på sats, sen efter det gick vi till en annan sats plats där finns bubbelpool, pool + bastu. fin o mysig stämning där! vilket njöt vi till maxmailt!! en så skön o avkopplande kväll med kära tjejer, det behövde jag pi!

idag ska jag o edward strosa runt i stan o edward behöver nya kläder så jag hjälper honom lite med shopping ;) senare på kvällen blir det nog en myskväll med edward framför tv lr laptopen o äta nåt gott.

imorgon ska jag o mina tjejer gå på smink kurs - make up store. vill lära mig hur man gör sotsmink o så. efter kursen middag + förfest hos nea sen till dövas hus - halloweenparty men vi ska inte klä ut oss. orka! :D

ska lägga upp bilder från förra helgen + i örebro inom kort.

ha en bra fredag! :)


Kommentarer
Postat av: Cami

jaa mysigt med kladdkaka och snö :) det snöar här nu. härligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback