aldrig

nöjd blir man!! när ska det ta slut? A L D R I G!!! :) suck. vill alltid ha nåt nytt hela tiden.. efter jag äntligen köpt nåt som jag velat ha länge o sen tänker jag nu får det räcka men sen kommer det "nästan jämt" nåt nytt som jag vill ha. önskar jag vore fett rik så kan jag köpa allt jag vill ha. XD

igår lyckades jag byta grå kortjacka till två långa top/t-shirt på gina tricot. skrev i det senaste inlägget att jag va sugen på kladdkaka o loka. brownie o ramlösa köpta ganska direkt efter jobbet! :P

härligt o soligt höstväder idag, var ute på promenad längs vattnet på min rast. har pi lyx jobb som har närhet till vackra natur o vatten. brukar promenera varje dag före lunch, har gjort det sen i sept. hoppas det håller i sig så länge jag orkar. ;)

idag efter jobbet ska jag o edward åka o hämta hans systerbarn på dagiset. det lär bli mycket lek o bygga koja osv. skoj! :P

tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Cami

härluigt med promenader :) snarty ska jag oxå promenera senare vid eftermiddag , hoppas att solen finns kvar :P nej hon jobbar som personlig assistent åt den personen som åker till epygten och hon följer med. hon ska där två veckor. härligt :P

mysigt att leka med barnen :) längtar efter mina brorsbarn puss!

Postat av: natty

då får vi betala för inredning har jag hört, annars skulle jag har ringt dit för längesen! :D hihi



jag tror inga av oss blir riktig nöjda nån gång. jo kanske för en stund sen vill vi alltid ha nåt nytt, förändring ;)

2008-10-15 @ 13:32:16
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Nina S

Hejhej! Råkade hit av en slump! Roligt att läsa! Saknar er o Sverige! ;-)

Förresten grattis på era ettårsdagen och roligt att ni ska (eller har blivit) sambos! Hälsa manillarer från mig :-) Ha det gott, kram

2008-10-15 @ 17:51:36
Postat av: jennifer

mysigt.. :) hoppas ni har haft en rba dag..förresten min favvoglass e fr phish ngt..benjerry..marshallow, choklad, chokladbitar..D: det e sjukt gott..:P

2008-10-15 @ 20:15:53
URL: http://metrobloggen.se/sveannifer
Postat av: Pea

Jaa, det med pengar... ibland vill man vara rik och kan bara köpa allt man vill ha då räcker det bra! :)

Jag köpte nyligen skrivbord o sånt men vill ha mer ny! hahaha... nästa projekt blir nog B rum...

Hade ni haft bra helg i örebro?.. kramkram

2008-10-15 @ 22:49:56
URL: http://artan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja det känner jag samma sak, om jag vore rik men man blir inte alltid lyckligt om man är rik. :).

Gott med choklad, mums...

Men jag har inte ätit nåt som har socker med att göra, jo socker finns i bröd och annat men jag menar sötsaker, typ kaka, godis och läsk.. :).De har jag inte ätit över en vecka, bara en vecka men känner mig duktigt för annars brukar jag småäta och så. hihi.

Ha underbart i Örebro..

KRamm

2008-10-16 @ 09:35:30
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Sia

Haha känner faktiskt samma sak som du gör..

Önskar ibland att jag kunde vara miljoner bara i en dag, då hade jag inte tagit med mobilen...



dåså....gå o shoppa,handla o.s.v ifred :-)

Men det är bara en dröm s

2008-10-16 @ 11:45:16
URL: http://shinesia.blogg.se/
Postat av: mippy

jaa.. precis, jag önskar att jag kan få allt jag vill ha, men det är kanske mer spännande att önska än att kunna få allt :P

kul blogg du har!

2008-10-17 @ 06:13:53
URL: http://mippy.blogg.se/
Postat av: mippy

Oh, roligt att du la mig i din bloggkoll och jag kommer att följa din blogg jag med! :) joo, allt är finfint med mig, livet själv rullar bara på. allt är bra med dig själv? kram

2008-10-21 @ 13:21:27
URL: http://mippy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback