blocket

har lagt in en annons på blocket nyss. soffbord och tvbänk ska säljas. kolla dit http://www.blocket.se/vi/19072218.htm?ca=11_s
vill ha lite nytt i vardagsrummet. ;)
malm byrå i ekfaner med 6 lådor och vit expedit bokhylla inhandlades på ikea i lördags.


köpte också en massa ljus, 4 vävdkorgar till bokhyllan. vill också handla julsaker men det får vänta till nästa lön i november. vill pyssla julsaker o kunna känna julstämning hemma redan nu. skynda till 30 nov!! :D

min elev har kräkts idag och hoppas jag inte blir smittad. ej trevligt att va magsjuk. :S såg fram emot att spela bowling med eleven imorgon men dessvärre blev den sjuk. :(
ohh, sköönt att det är fredag imorgon som jag sett fram emot jättemycket under veckan. ska till mamma på lörd med e o äta middag.

göra nåt kul i helgen?


Kommentarer
Postat av: Cami

på lördag förmiddag ska jag kanske följa med cj och barnen till leklandet eller badhuset sen är jag bjuden på middag hos marlene , TH tog med mig som en vän till marlene. du får en trevlig helg

pss

Postat av: sofiaw

jag längtar också att få julpyssla här hemma och att få köpa NYA möbler. ja jag vill ha ALLT! :) puss

2008-11-13 @ 17:57:20
URL: http://wiksofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback