fyra och fyra

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
Elevassistent
Barnskötare
Natt barnvakt
-

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

Kan inte komma på något... Svårt!!

4 städer jag bott i:
Stockholm
Örebro
Södertälje
Thailand ;)

Fyra tv-serier jag gärna ser:
Prison Break
Desperate housewives
LOST
One Tree Hill

Fyra ställen jag vill åka till:

Sydamerika
Nya Zeeland
Gärna till Australien och Thailand igen

Fyra webbsidor jag besöker dagligen: (PS: inte dagligen men nästan)

www.spm.se
www.aftonbladet.se
www.familjeliv.se
mina vänners bloggar

Fyra favoriträtter:
Thailändska mat
Johans mammas mat
Tacos
Kött

Fyra ställen där jag trivs:
Hemma här
Hemma hos min mamma
Hemma hos Johans mamma
På Wayne

Fyra personer som jag vill träffa nu:
Min brorson, Theodor
Min mamma
Zaa Zaa (hunden)
Dig ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kul att du äntligen skriver nåt i blogg sidan :). Allt bra? Kram

Postat av: Cami

äntligen att du skriver nå på blogg.. hehe :D pusssssa!!!!!!!!!

2006-10-12 @ 00:40:25
URL: http://misscami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback