svårt

att gå ifrån datorn.. är så trött!! ehh..

idag var jag på dukis ett par timmar pga filmkväll, där kom några representanter från SDURs filmklubb. dom berättade kort om filmklubben o filmer som visades ikväll var:
- warning
- fadern
- kalle
- james bond

james bond filmen var så rolig o jag skrattade massor! skådespelarna var jätteduktiga!! :)
de andra filmerna var bra o fadern nja.. men specialeffekter i denna filmen (fadern) var fantastik och så proffsig.

längtar efter att få se secrets. ska se den nästa fredag, endast för dom som varit med i filmen. :P
sen ska secrets naturligtvis visas på visuell filmgala i örebro den 1 dec.

imorgon till södertälje o hälsa på brorsan+ungar. :) :) :)

nu ropar james blond på mig.

GOOD NIGHT!


Kommentarer
Postat av: Ärtan

Härlig att du ska till brorson idag..:)
Jaa, det är sköntatt det är över med redovisningen.. bra på det? hahaha....

jaa jag ska till örre 1-3 dec... varfr stanna du bara på freda?... =( pusssss

Postat av: Askungen

Läser och Kuckiliku!

2006-11-13 @ 09:08:09
URL: http://askungengwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback