moon boot

Tecnica Moon Boots
ägad av mig. :D

jag och nea köpte dom igår. dom är sköna och varma.... och söta också, eller hur? :P
längtar till 29 dec, då ska jag, nea, johan och toffe åka till ruka norr om helsingfors i finland (ca 7-8 timmar med bil från helsingfors) med två finska paren. 

göra där: slalom, bastu, mysa, fest, utelek i snö och fira nyår. ser verkligen fram emot det!!
i ruka är det jättekallt, minus 20-30 grader så därför vi köpte moon boots. dom håller våra fötter varma.


   - johan, älskar dig såå mycket! 

 - saknar dig, theo!!



nu väntar mina ljus på att få att brinna. ha en sköööön kväll!


Kommentarer
Postat av: nea

:) ja de är söta...hahaha hoppas bara att jag kan gå i dom! ;) äh huvudsaken är att fötterna hålls varma så att vi kan vara ute mycket! :) mysigt, så mysigt att se fotona på dej o johan... kärleken är underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!! älskar dig, min bästis haha

Postat av: askungen

snygga skor! vill också ha sådana!

2006-11-10 @ 14:26:51
URL: http://nogg.se/askungen
Postat av: askungen

ska ni fira nyår med varandra där borta i helsingfors? jättegreath!

2006-11-10 @ 14:27:05
URL: http://nogg.se/askungen
Postat av: caroline

Hej hej,

Var har du köpt dina Moon boots. Letar efter sådana.

Tack tack!

2007-12-10 @ 20:33:59
Postat av: josefine

letar också efter ett par moonboots som på bilden fast bruna. vart har du köpt dom? snälla svara (: (a)

2008-12-14 @ 21:03:02
Postat av: dessi

josefine: jag köpte dom på stadium för två år sen.

2008-12-16 @ 12:05:36
URL: http://denisegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback