solen

skiner - underbart!!
snart är det dags att lägga undan vinterjackor och skor tillbaka till förrådet och ta fram vårjackor :P

var ute på promenad idag och hämtade HM paket samt handlade mat. kära mamma och hasse (hennes fästman) ska äta middag här hos oss.
blir två maträtter idag - avocado med lätt skagenröra till förrätt och sen fläskfilegryta med paprika&chili creme frachie i, låter det gott? jovisst, det är det. *mums*

är nöjd med HM kläder som jag beställt. bara en som ska lämnas tillbaka - khakigrön kjol.

de övriga jag behåller:
khakigrön halternecklinne
ljusbrun twillväst
klargrön strandshort

bruna trekantsbh & hipsters och vit top kommer i slutet av mars..

måste vika kläder nu o dammsuga lite sen innan mamma o hasse kommer.

älsklingen, du kommer hem snart *GLAD* vet det är bara två dagar sen vi sågs sist men ändå har jag saknat honom mycket. ska bli skönt o mysigt att få se honom igen snart o hålla om honom! jag älskar dig, min johan!

Kommentarer
Postat av: Cami

jaa härligt väder :P jaa snart kastar vi tillbaka vinterjackor. nej för mig ska lägga undan i lådan. för ska flytta från lgh.. ska sova hos mamma under sommar o se vad jag ska göra till hösten,, flyttar till umeå eller leta större lgh i hsand.. velat bo i sthlm men går ej att hitta lgh o jobb..vill typ bo där ett år... lev ungt... menmen.. får se hur det blir... ha mysig med dina kära :P pussa

2006-03-19 @ 17:22:26
Postat av: sopif

oh oh vårkänslor!sommarkänslor!med dina nya kläder är du väl beredd inför att ta emot sol och värme?:)
vi måste träffas i veckan!!!!
PUSS!!!

2006-03-19 @ 22:46:38
Postat av: Askungen

Jo där med maten lät så gott , blev det gott då? Smakade det - Visst - Jo tack allt är bra och var ute i lördags med några tjejer bl.a Antonia och Mirella och varit på Babar -

De flesta var i softa varvet så - många var ute ja flesta grabbar inkl M - och råkade träffa Soffan där borta -

Helgen har varit helt OK - vad har helgen din erbjudit framför dig - biobesök med Cia? Jag väntar på antagningsbesked troligen i våren kommer svaren - ansökte till Teologiskahögskolan och Journalisthögskolan - några olika inriktningar -

Hur går det för ditt liv med arbete och funderingar för livets framtid på studier kanske?

Jo det stämmer - vi Trion ska ha kalas denna helgen då för vi blir 25 år gamla tillsammans då blir det vänner till oss som kommer - det blir en blandad korsning av olika folk men vilket blir det kul ändå!

Våren börjar närma så det känns skönt.... att lämna all vinter bakom sig men vi får se om vi slipper snö i framöver... USCH!

Vad händer i veckan, längta efter Nea?

Postat av: Anonym

Heej sötnos! Haha ja det gick faktiskt bra.. Han blev helt slut så han somnade rätt snabbt.. Puh!! Njöt med dvd film på kvällen o lite gott..;) Ja, jag tränar just nu på Motionspalaset (GYM, spinning, aberoic os.v..) tränar gym på dagar o ibland tränar jag spinning med gruppen.. Det känns himla rolig!!! :) Tränat idag på förmiddag, det var härlig..;) Tränar du nåt?? pusss

2006-03-20 @ 13:59:59
Postat av: Ärtan

Suck!! det är jag som skrev senste inlägg...:) glömde min namn..

2006-03-20 @ 14:00:35
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Askungen

vad för kläder fick du som du är nöjd med - kan du ta bilder på kläderna?

2006-03-20 @ 16:34:45
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jo sant.. Och det är ändå bra att han inte är här när jag pluggar just nu. Har ändå inte tid med honom. :D. Men jobbigt ändå varje gång måste jag säga hejdå.. Såg att du skrev om vårjacka, det LÄNGTAR jag efter att använda. Är så LESS att använda vinterjacka.. Igår var det jätte härligt väder, varmt också.. Skönt.. Kramar

2006-03-20 @ 19:57:38
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: malins

fun. för min del ska jag inte lämna in vintergrejor. snön finns kvar här i leksand och lagom varmt ute när solen sken som tusan. :) sjuklingen här men jaja. kram

2006-03-21 @ 17:11:36
URL: http://sooderberg.blogg.se
Postat av: Sara

Heeejjj!! hittade dej här på bloggen, via peas blogg. Allt bra?? Nu kan du också hänga med min blogg ;) hahaha.. kramisar//sara

2006-03-22 @ 13:36:04
URL: http://rakan.blogg.se
Postat av: your ily nose nea ;)

det är verkligen skönt att vara hemma igen! och kunna träffa dig hur ofta man vill/behöver :) tack för att du finns! PUSS

2006-03-23 @ 14:22:57
Postat av: Pernilla

Ja jävla shit, varför måste snö kommer igen.. Men idag var det så soligt och härligt väder. :). Jo allt e bara bra med mig.. Längtar till dsm innebandy..:)..Ha en riktig mysigt och trevlig under helgen. Krama

2006-03-24 @ 21:04:31
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: Sara

hejhej! Tackar för kommentaren ang frisyren ;) hihi.
Jo, jag trivs bra & jag mår bara bra =)

Såg någonstans att du skulle till DSM innebandy i Örebro i april månad, stämmer det? Kramis!

2006-03-26 @ 18:28:38
URL: http://rakan.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja längtar dit :D. Jag känner ingen i Örebro men råkade pratar med Therese och berättade att jag måste kolla med vem jag kan sova hos, så hon förslog att jag kan sova hos henne, så jag tackade ja.. Lika bra. Fast vi har inte pratat på längesedan men det kom bli kul, för vi brukade umgås förut när jag gick på gymnasiet. Det är Therese Holm jag pratar om :). Du ska visst sova hos Neas gamla lgh?Eller va det andra hand lgh?
Kramar

2006-03-28 @ 16:04:24
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: Isabel

Ska du hit på Innebandyhelgen, i April som de andra ska komma med, dvs Cissi och Nea?

Vart ska du natta hos? Många ska visserligen hit, och jag ska ha den tjejdagen 22 april av presenkortet av Mindy Mariasofia Annamaria och Lotta med Annika.

Det blir nog jätteskoj då... *S*
Och säkert får man se dig!

Haft en bra helg?
Kramar!

2006-03-28 @ 22:06:12
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Ärtan

Heej sötnos! Ja, B är så härlig! :) Just nu är han på dagiset, jaa jag brukar tränar med min lillebror, tränar på dagar när B är på dagis så att jag gar ngt att göra sen när han är hemma så är det fullt upp..:) Annars tränar jag ensam, känns ändå bra..;) Härlig att vi ses snart!!! Här har det regnat nu i 2 dagar, snö nästa borta... puh! pussss!!!!

2006-03-29 @ 09:41:26
URL: http://artan.blogg.se
Postat av: Anonym

;) hej! kul att du kollar in och kommer att kolla in din också ;) ser att du inte uppdaterar så ofta, gör det! jo allt är bra med mig, själv? :) kram

2006-03-29 @ 16:43:14
Postat av: mindy

var är du? hoppas jag får se dej snart hehe..ha kul i helgen kramar

2006-03-30 @ 23:44:13
URL: http://mindy.blogg.se
Postat av: nea

längtar också! 7 timmar ;) PUSSSS

2006-03-31 @ 09:43:43
Postat av: Pernilla

Jättekul att du ska åka färjan till Finland.. Hälsa Finland från mej :P..
Under helgen ska jag ta det lugnt.. Ingen speciellt att göra, ska antagligen baka bröd igen antar jag :).

Ha så riktig kul nu... Vi syns snart... Kramar..

2006-03-31 @ 12:41:50
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: Cami

tack :) snart ses vi!!! längtar... trist väder här i ssvall. suck :( pussa

2006-04-03 @ 14:48:04
Postat av: Sara

Hej gumman!

jaavisst, det ska jag =) *ler* Det ska bli roligt o träffa alla som jag inte sett på flera år! hahaha, vi ses snart där! Kram

2006-04-03 @ 18:54:36
URL: http://rakan.blogg.se
Postat av: Askungen

uppdatera blogg?

2006-04-08 @ 17:03:53
URL: http://isabelengwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback