ensam i helgen

älsklingen är i örebro på fotboll-SM. i natt var det tomt i sängen, van att ha någon nära intill mig men det är skönt att sova ensam ibalnd på 160 cm säng. :)

idag har jag slappat bara av framför TV. tänker kolla på nån DVD-film och äta honungmelon snart.
har ett HM paket som väntar på att hämtas men orka gå dit och hämta. finns det någon som vill hjälpa mig och gå dit o hämta? är för lat idag. orkar knappt tvätta mig och klä på mig (är inte naken nu om ni tror) ;) sen ta på mig ytterkläder och gå ut i det snöslaska vädret. näää. får göra det imorgon istället.

senare på kvällen - ut på bio och fika med kära ass-gumma (cissi). *mysigt*
imorgon kommer min kära mamma på besök och johan kommer hem från byhålan, örebro. <3

nyfiken (?) vad jag köpt under veckan:
- ett par ljusgråa jeans 
- svarta city shorts
- vita seglarskor
(vet inte om det stavas rätt så)
- svarta ballerinaskor

såg tre-fyra par skor som jag vill ha men moneys... väntar på lönen som kommer nästa fredag! :)
ska inte köpa alla skor på samma gång, får bli svarta stövlar först att köpa och sen de övriga senare :P

DVD-film och melon, nu kommer jag :)


saknar några som inte är nära mig, ni vet vilka ni är!


ha en mysig lördag! puss


Kommentarer
Postat av: sofia

hehe tack :) ja, i helgen ska jag o mamma bara mysa... måste passa på innan hon åker på måndag :) nu väntar jag bara på att maten ska bli klar. sen blir det bara soft ikv ;) ser att jag är inte ensam om att avstå fr örebro, dsm fotboll... ;) åker hellre dit t april! :) puss!

Postat av: Pernilla

Alla säger olika att vi ser lika ut eller inte.. :D. Nää jag är yngre, fast det är bara 1 o halv år mellan oss. Så vi är nära lika ålder..Så din kille är i Örebro å spela fotboll?Det ska bli kul att komma till Örebro i april å träffa alla andra, kanske vi kom på en samma fest. Om du ska gå ut förstås :D. Ha mysigt under helgen. Krama

2006-03-18 @ 20:22:03
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja du har rätt att vi vet var vi finns för varandra oasvett var vi bor.. :). Jo jag känner inte så många i Örebro, så jag ska sova hos Therese Holm, har inte träffade henne och umgås så mycket, kanske sist när jag gick på gymnasiet..Men snällt av henne att jag fick sova hos henne.. :). Det verka som många ska komma till Örebro i april. Skoj :P.. Har haft bra under helgen? Kramaa

2006-03-19 @ 13:23:03
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: Cami

jaa mysigt... I helgen tog jag lugnt.. tränade lite. var hos joa o såg en film.. ska spara krafter till lördagen så ska festa :) skönt att sova med johan igen :) pussa

2006-03-19 @ 14:20:45
Postat av: Askungen

Skönt att vara ensam på egen hand i hela helgen?

2006-03-20 @ 08:03:59
URL: http://isabelengwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback