cocker spaniel blev det......

läste wiksofias blogg och där lade hon ut en länk om hundpersonlighet, där kan man se o testa vilken hundras man är. :)

testet är gjort och resultatet visas att jag är en cocker spaniel.

" Cocker spanieln är en av världens mest uppskattade och populära hundraser. Det är en sportig och aktiv sällskapshund som passar bra i de flesta familjer. Den är robust, snäll och barnvänlig men kan också vara något egensinnig. en det är också en ras med ganska stor arbetsvilja, energi och livsglädje så den rekommenderas helst till familjer som är lika aktiva som hunden själv. Rasens särprägel kan väl beskrivas att vara dess utpräglade sociala och livliga väsen. Det är en hund som alltid följer sin ägare med stor hängivenhet och glädje. Dessutom har den en enorm aptit på livet och de flesta ägare kommer att upptäcka att den har lika stor aptit på mat! Detta är en ras man måste vakta annars äter den sig lätt till en övervikt. Cocker spanieln har också ett stort behov av kroppskontakt och närhet. "

kul det va. testa ni oxå!
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=45926&a=509489&lid=puff_516337&lpos=extra_0


är avundsjuk på nea o mindy som är i indien nu. dom njuter säkert 110% av värmen o allt därnere. funderade på att hoppa in i deras ryggsäck o ta med mig dit men i ryggsäcken fanns det inte gott om plats för att kunna stoppa in mig :( :(
är så lesssnö nu o undrar när dom försvinner. aldrig verkar det som. VILL HA SOL O VÄRME!!

tänk er att man sitter på nåt cafe eller nån uteservening o dricker goda drycker medan solen skiner på oss. åhh, vad härligt! LÄNGTAR!!!

nu ska jag gå o äta lunch, sen ut i solen med barnen o leker i snö. åkpulknig lär det bli :P

ha en bra soldag ni alla!

pusss!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Kul att du hittade min blogg! :) Ja, det har fungerat bra med tabletterna för mig nu. Det kan ju finnas perioder i bland. Jaa, försöker också undvika godishyllorna men det är ju svårt när man ska till kassan. :) Det kommer att gå bra för oss alla sötsugna folk framöver, bara vi inte ger upp! :) Ja, barnen bara växer och växer. Vill stoppa tiden lite. :) Ha det bra! Kram

Postat av: Sofia

tack för kommenterar :)

2006-03-08 @ 00:27:23
URL: http://www.blueberry.blogg.se
Postat av: Isabel

Att du är cockerspaniel - en söt hundras - blev en mops jag -

Hur är det annars - komma till DSM nästa helg?

2006-03-08 @ 06:58:34
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Kina

Tack tjejen :) Roligt test hihi ha det bäst!

2006-03-08 @ 10:42:02
Postat av: Anonym

Kul att vi har samma hundras...:D hihi. ja dte var rolig test...:P Ja, okej då vet jag..;) Ska bli skoj att ses igen!! :) hos vem sova du hos?.. pussss

2006-03-08 @ 16:39:32
Postat av: Ärtan

glömt säger att det var jag, pea som skrev förra inlägg..;)

2006-03-08 @ 17:12:35
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: sofiaw

:p nu vet man vad du är för nåt.. vilken hundras allstå ;) ja, på tal om dsm! ska du t örebro i april då? hoppas! ska nämnligen oxå dit.. om det inte händer nåt innan förstås :p puss!

2006-03-08 @ 19:39:41
URL: http://wiksofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback