äntligen.....

är det fredag idag!! :) och att solen tittar ut. våren nalkas! *längtar*

jag ska efter jobbet till min kära mamma o sova där hela helgen. 
johan är bortrest i helgen så passar jag på att åka dit o umgås med mamma samt ska jag träffa/passa min efterlängtande brorson, theo! saknat honom mycket. i tisdags blev han 6 månader gammal, minns fortfarande tydligt den dagen vi hälsade på honom i BB, då var han bara en dag gammal. tiden bara flyter på...

nu är rasten slut. :(

ha en mysig helg o va ute mycket i solen.. underbart med sol! :)


puss / den glada väduren




Kommentarer
Postat av: sofiaw

japp! :) åker den 19 juli, hem den 3 aug = 2 veckor.. perfekt. då har man ledigt fr skolan och skolan börjar ett par dagar efter hemkomsten... kanske kan man äntligen va brun lagom t skolstarten ;) :p är det mysigt at tvara hemma hos din mamma? ;) pisss!

Postat av: Cami

haft mysig hos mamma? jag var oxå hos mamma :)
saknar dig jättemycket!! pussa

2006-03-13 @ 12:57:26
Postat av: Askungen

en ännu glad vädur här jag med!

2006-03-14 @ 09:47:12
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Askungen

när fyller du år i mars förresten...

jo allt är bra annars men lite fundersam och väntar tåligt på mina antagningsbesked till utbildningar och hur har du det där i kronastaden?

planerar och det blir 25årsbigkalaset nästa helg som du kanske redan har hört - för cissi ska komma hit på besök - har ju blivit hennes festgäst några gånger så -

det blir nog jätteroligt att ha vänner här denna dagen och det blir nog många för det är annika och christoffer som är med också....

ska du komma till örebrohelgen på smfotbollen?

2006-03-14 @ 09:48:54
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Jenny I

Lagt till dig i kontaktlistan! :) ännu en blogg att följa.. hehe kram!

2006-03-14 @ 12:32:48
URL: http://jennyi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback