semester

sista dag idag. återkomma till jobbet imorgon efter tre veckors semester. på fredag har jag semester igen, bara en vecka då jag åker till polen och tjeckien.

sen dess åkte jag o älsklingen till norrland, där slöade vi bara oss. åkt mycket med fyrhuligsmotorcykel, arbetat i trädgården (nyblivande trädgårdsmästare) :) hehe.
skönt att behöva komma ut från "all stressen" här i stockholm. ingen koll på mobil, tv och datorn. ja, det behövdes. ;)
 
i fredags hade cissi förfest, många kom. hade jättetrevligt, några nya ansikten från vänersborg och örebro kom dit också. en massa prat och många bilder togs det också, som vanligt haha :D efter det drog jag, nea och peppe till club mera. där dansade vi loss och pratade/skrattade. sedan skulle vi till lab men det var mycket folk i kön, vi kom aldrig in så skitade vi i det och åkte hem vid nåt fyra tiden. en jätterolig kväll! tack för allt, ni mina! <3

igår kväll träffade jag mina söta nea och cissi. såg 'she´s the man' på bion - jättesöt, rolig o bra film!

idag var jag på långholmsbadet med nea o jocke, stannade där i ett par timmar sedan drog jag o mötte johan på tåget, åkte till hans mamma och åt middag. efter det åkte jag hem o johan till jobbet. blir ensam igen i natt. :( jag <3 dig, johan!!

den kommande veckan: jobba, klippa mig, träffa vänner, mamma kommer hit på besök, tvätta kläder och packa. på fredag kl 12:00 bär det iväg till polen. :) *längtar*


ha det bra så länge och god natt på alla nyfikna bloggare :P


här kommer bilderna från norrland och festen :)

     

                        


Kommentarer
Postat av: nea :)

underbara bilder!! du vet väl att du är bäst?? o att jag ÄLSKAR dig, my ILY EAR!!!! ses om ett par timmar!! puss puss

2006-07-31 @ 13:36:44
Postat av: Pernilla

Du har snygga blus på dig, Verkligt snygg. :) Kram

2006-07-31 @ 16:00:38
Postat av: suma

hejhej.. jag se att no har kul fest o fint bilderna oj.. du o nea förändrar o annorlunda kläder o hår det så passa fint ni har på:)... hoppas vi ses snart.. sakna dig o vännen så mycket.. kramm o hälsa vänner så gott från mig..

2006-07-31 @ 22:31:23
Postat av: Pernilla

Tack :). Ja det är inte billigt där, dyrt faktiskt.. Men vi njöt av det ändå.. :). Jo allt e bara bra.. Herregud, skolan börjar snart, nästa måndag, urkk. Vill ha fortf semester hihi. Allt bra med dig?Såg nånstans att du ska till polen, roligt, vem resa du tillsammans med? När börjar du jobbar igen? Kramar

Postat av: askungen

fett :) see snart!

2006-09-25 @ 08:22:26
URL: http://nogg.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback