pigg och rastlös nu,

så varför inte skriva lite här på blogg. mer än en månad sen jag uppdaterade blogg sist. ni förstår nog varför? orsakensommar och det underbara vädret :)
vem vill sitta framför datorn o skriva... när det är så fint därute. svenska sommar är ju kort! så passa på va ute mycket när det är soligt ;)  

idag har jag och johan tagit det lugnt, ute och promenerat i brunnsviken och handlat lite mat. senare på kvällen stack johan till jobbet (nattpass) och jag träffade nea, var på bio och såg 'just my luck' - bra och rolig.

har semester nu i andra veckan. men före semester har jag bara jobbat, solat&badat mycket, varit med underbara vänner, varit på tanjas studentdag i finland och på 30 årsfest, kollat o hejat på sverige i VM-fotboll och det vanliga.

nu under snart två veckors semester: solat&badat o njutit av det svenska sommarvädret, varit med underbara vännerna, älsklingen, sovit hos mamma i södertälje, ätit jättegoda middag hemma hos brorsan och passat theo. ;) varit på landet och löst kryss.

sedan resten kvar av min semester ska jag bege mig till norrland med johan och hans pappa. johans farmor bor där.... ska också till utomlands men inte till de sol&bad platserna utan städer - polen och tjeckien som SDF&SDUR ordnat 8 dagars resa, ska besöka olika platser, blandat annat till auschwitz, krakow, prag osv. ser fram emot den resan. ca 50 personer från 18 uppåt till 70 år, som ska med på resan.

great, nu gäspar jag och börjar bli trött. :) ska snabbt lägga några bilder som tagits under sommar... :P


    
- tanjas studentdag

   
på mikkos 30 årsfest
   

            
- theo och jag

   
- golfrundan men jag spelade inte utan johan och hans pappa.



nu ropar john blund efter mig, så dags att gå till sängs. ;)


god natt och ha en fortsatt glad sommar!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej,, nu har vi kommit hem från Korfu och vi är riktigt trött nu, helt slut.. Ja det va synd att vi inte träffas, jag kom väl fel helgen. Nästa gång får jag väl komma rätt helgen som kan kanske festa med er.
Underbart att se bilder på er, mysigt o roligt.

Jag ska snart sätt in bilderna från Korfu resa i blogg sidan. Så du kan kolla in sen när jag har gjort det :).

Ha en underbart sommar och njut av det ordentligen tills semester tar slut.
Kram

Postat av: Pernilla

Förresten hoppas att allt e bra med dig? Kramm

2006-07-29 @ 18:24:27
URL: http://falk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback