en bra OS-dag för svenskar!

YEAH! :D

idag vann sverige tre medaljer varav 2 guld + 1 brons och två går vidare till semifinal (ishockey) och final (curling).
hittills har sverige 11 medaljer. historiskt för sverige som tagit 11 OS-medaljer och det lär bli fler medaljer. tror sverige tar minst 2 till nu i helgen. *heja sverige*

snart börjar top model, visas i två timmar! :P jag hejar på nik och johan på nicole. tror det blir bree eller nik. 

ha en mysig kväll!

puss / en stolt & glad svensk


(vet att det här är ett tråkigt o kort inlägg men vill bara skriva lite av mig. se nu att jag har skrivit 2 inlägg per månad. visst är jag duktig!) :P *klappa på huvudet*


Kommentarer
Postat av: Isabel

men tackar för önskelyckorna för bantningen - det går bra - rasar då och då ned i vikt - målvikten blir 65-70 kg - så det får bli intressant att se hur jag ser ut i en mindre kropp - mindre klädstorlekar - men jag har ju varit smal i flera år sedan som ung - smala gener i familjen -

men nicole vann igår topmodeltävlingen - en stor besvikelse - men du förstår - hon är den rätta tidens looken idag - tidlösa modeller - fulsöt eller hur? men jag tyckte att nik skulle vinna - hon hade " det " - men nåväl -

brukar du titta på tyrabanksshowen? det gör jag ibland men svårt för det programmet pågår på eftermiddagarna -

men allt väl där borta i sthlm - ska komma efter helgen till kärastockholm och njuta av en kort semester där - fniss -

Postat av: sofiaw

ja nu vet vi vem som vann... top model 6 kommer ut i USA i mars så vi får nog kolla på d t hösten... nu tänker jag INTE kolla på deras hemsida eller dovas om det. vill inte vta vinnaren innan!!! ;) pusss!

2006-02-23 @ 10:24:03
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: mindy

YEAH..nicole vann..jag trodde inte det..faktiskt..blev chockad och GLAD att hon vabn..det bevisade hon genom catwalken..absolut! :)

2006-02-23 @ 22:20:29
Postat av: sopif

jaa duktig flicka!!:):) tack för allt sista helgen..varit hur mysigt som helst!hoppas på en repris till helgen..puss!

2006-03-01 @ 23:14:20
Postat av: sofiaw

jo allt är bra.. tvättar just nu (ser att du oxå gör det på din msn!:p) segt men d blir skönt när man är klar! ska ev på bio ikväll med pea. blir mysigt :) allt bra med dig? har d hänt nåt nytt? pussss!

2006-03-04 @ 14:21:14
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: Ärtan

Heej gumman!! Ja jag kom till Örebro då är det DSM innebandy.. Härlig att du ska dit då kan vi ses ju! :) Det är väl den 28 29 30 april*??:S pussss

2006-03-06 @ 10:52:53
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Pernilla

Tack :). Jo allt e bra, bättre iaf än i fredags. För jag hade magsjuk, spydde som attans. Inte kul. Allt bra annars? Ska du me innebandy dsm i Örebro? MEd spela eller titta? Jag tänker kom dit och kolla på innebandy. :). Kramis

2006-03-06 @ 12:32:42
URL: http://falk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback