skit!!

skrev en "lång" blogg men sen plötsligt är det borta. SKITSKITSKIT! :(
så nu har jag ingen lust att skriva igen och det får bli en kort blogg. *sorry*

SKIT tänker jag bara på just nu! succk!


leva eller död?

jo, jag lever!

några frågade när jag ska uppdatera blogg. hade helt enkelt varken lust eller ork att skriva. min hjärna är död. önskar ibland att jag byter med någras hjärnor som skriver alltid bra o innehållsrik.
hellre kolla in andras bloggar o kommentera. dessutom gillar jag inte att skriva, ni vet. :) men då o då kan jag skriva lite så att ni får läsa vad jag gör/gjort med mitt liv. :)

skrev blogg sist den 19 mars (?) ja, det var ett tag sen... men sen dess har det inte hänt nåt stort bara det vanliga som att....
- jobba
- träna
- träffa nea
- bodaborg med skolan
- dukis
- sola
- tvätta
- lön
- nea+toffe här o åt våfflor
- willys
- ikea
- bio
- promenera
- fika med vänner
- öb
- tänker på + saknar min brorson, theo
- shoppa
- båten
- minttu+sourz
- lyckades få nea att snapsa minttu ;)
- 30 årsfest i finland
- flyga
- måla brun på fondväggen
- var hos nea
- pizza
- "sjuk"
- ensam hemma

händelserik i april
:) :) :)
- jag, några i min släkt och mina vänner fyller år
- sova hos min kära mamma
- påskfirande hos mormor
- träffa min moster o hennes fästman
- gosa med theo
- påskmat
- röda dagar
- åka till örebro
- festa o träffa vänner som man inte sett på jättelänge
- valborg


just nu av allt längtar jag efter den riktiga våren och sommar. SOL och VÄRME! bort med alla jäkla små stenar på gångvägar!!

tvekar om jag ska ut i solen på promenad, har ont i halsen. vill ju inte att det ska bli värre ont i halsen sen. egentligen är det bara att klä sig ordentligt o ha varma kläder på sig.... men orka att ha varma kläder på mig.. tar en fundering på det senare.

ikväll kommer johan hem från sundsvall, varit på några SDUR eller SDU möten nåt så. helt ointresserad av föreningslivet. *ursäkt* ;)


bilder från finland 30/3 och 1/4
          



 - pekka 30år

                  







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe, kul att se på bilderna, men varför klär ni ut sköterska, läkaren kläder? Utbildade han till sköterska eller? :). Du och Linnea är jättefina som vanligt. Snart ses vi. Skoj.. krammmmar

Postat av: Askungen

tiden till örebrohelgen kommer - och det blir nog skoj för dig att se folk du inte varit med på länge!

2006-04-12 @ 08:35:43
Postat av: Askungen

glad påsk på dig!

2006-04-12 @ 08:35:49
Postat av: ida

kul det va! att snakka med dig nyss...toppen....kul att se på bilderna!!
miss you..hoppas ses snart..ha kul i örebro! :)puss kram

2006-04-19 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback