promenad

efter jag uppdaterat den senaste blogg då tänkte jag direkt "jag måste ut o promenera".
ja, jag gjorde det. :) vilket underbart väder! 

en stark sol som skiner hela dagen idag. promenerade runt frösunda (där jag bor) i ca 40-45 min och mina tankar bara flög runt i mitt lilla huvud. skön promenad va det!
nu känner jag mig mer pigg o uppfriskande. hade vinterjacka på mig o halsduk kring halsen. kändes lite varm i kroppen men äsch.. det viktigaste är att jag inte blir riktigt sjuk senare. vill ju ej va sjuk till påskhelgen. längtar till påskmat, speciellt min mormors mat. *dreglar

ikväll blir det tacos till middag.

ha en solig o skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Askungen

Sken solen där i Kronastaden?

Medan det regnarh är hemma i RuttnaÖrebro nähä - men skönt med promeneaden då?

Visst tjejdag till tjejkväll den lördagen hela bunten med SPA - gviken - mat - hos Annamaria i cityen - och vi ses nog i vimlet någonstans - hörde att Nea skulle ha en Bigkalas i stan stämmer?

Men vi ses då? Längesen var det verkligen då!
Tacosmat gott som alltid - men har ni testat tacospaj någongång? Dregla

Ha en myspyssöndagskväll
Kram!

2006-04-09 @ 17:50:34
Postat av: Theodor!

Hej hej faster!
Snart så é det påsk å då syns vi =)
Pappa kommer att äta en massa ägg då å prutta illa så jag, Cornelia å mamma kommer bli gröna i ansiktet.Stor blöt puss från Theo å kram från de andra

2006-04-09 @ 21:56:36
Postat av: Askungen

Men vad jag har hört att det skulle bli ett stort kalas - " öppet kalas " men där kanske var det bara " spontant sagt " och att om vi kunde ses på samma förfest men det är avgörande med tiden om det räcker till att ses innan på krogen, du vet Örebro har sina begränsade krogtider!

Men det blir nog kul att se dig igen i vimlet - hoppas på en vett och hysfad krog som Babar på lördagarna är det jättemodernt och fint där - lite typisk av stockholmskakänslan -

Vad ska du ha för dig idag?
Tuppen kuckiliukerar!

Påskveckan - i veckan till helgen - skulle vara på vischan och ta hand om häststallet, hästarna, katterna och huset åt syrran medan de hela bunten är på fjällen - men där har jag ingen storlust att vara just denna gången - mysigt kan det vara men men äh....

Det blir nog tupplurar, vänumgänge, partyn, hemmakvällar, och hur ska du ha din påskhelg?

Kramar!

2006-04-10 @ 07:54:03
Postat av: Cami

jaa det var kul att se honom. haha. jaa längtar att festa med er.... hur e det på jobbet? funkar bra? det funkar ganska bra att läsa teori. pussssa!!!

2006-04-10 @ 09:54:48
Postat av: Pernilla

Ja nu förstår jag varför ni klädde ut er till läkaren :). Kul.. Vet du att Sara och Lucas ska vara med till Örebro, fast inte festa utan ska kommer till Örebro och kolla på matchen. Så ni kanske kom se Lucas :). Om ni ska dit och kolla på matchen förstås. Ska du fira nåt speciellt under påsken? Kraammma

Postat av: Pernilla

Förresten jag mår mycket bättre och verka som jag har inte magkatarr nu, hrmmf.. Hoppas det kom fortsätta så här att jag mår bra. :).
Glad Påsk..

2006-04-10 @ 18:26:04
Postat av: Cami

jaa det e coolt :) ja det e lite svårt med pluggandet :( jag kämpar ... får ej ge upp.. jag e lätt att ge upp.. men jag klarade engelska då borde jag klara körkort men när? det beror på mig själv oxå om jag kör hårt eller ej.. 10 dagar kvar tills vi ses!! längtar! pussa!!

2006-04-11 @ 08:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback