längtar

efter påskmat (mormors speciella mat) och min familj!! i helgen ska jag äntligen träffa o krama ihjäl min älskade brorson, theo för jag saknat honom så mycket.

   - älskar hans leende. alltid glad!

min moster o hennes fästman kommer hit från finland imorgon, ska bli kul att träffa dom igen. :) under helgen ska jag bara unna mig en massa hemma hos mamma och mormor. skönt! :P imorgon kommer mamma o moster o hämtar  mig samt moster vill se våran lägenhet. sen rullar det iväg till södertälje med bil. skönt att slippa åka tåg hela vägen till södertälje från solna men det är också avstängt mellan södertälje - några tågstationer. så därför att jag får skjuts.

min älskling åkte till åre igår natt med ungdomar o åker slalom hela helgen. *lite avundsjuk*

tvekar om jag ska till jockes förfest imorgon kväll. är fortfarande  "sjuk", har haft halsont, hosta och förkylning hela veckan. :( jobbigt att ha så ont i halsen, värre på morgnar o kvällar då brukar det va så svullen i halsen. känns som jag kvävs o kan inte andas. försöker dricka mycket te men det hjälps inte. bestämmer mig senare ikväll ang festande imorgon.

nea, tack så mycket för de fina rosorna!

ha en riktigt skön påsk på er alla nyfikna läsare! GLAD PÅSK!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Måste säga att din brorson är jättesöta.. :).

2006-04-13 @ 20:19:47
Postat av: Gullan

Din brorson är jättesöt! Jag tänker på Theos leende.. jag kan tänka mig att ni familjen är alltid glad och älskar SKRATT :-).. Eller har jag fel? hrmm he he.
Kram

2006-04-13 @ 21:20:04
Postat av: mippy

åå vad söt din brorson är! ett riktigt charmtroll! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback